emmamariabjarned

..the Adventure..

Matporr?

Publicerad 2012-09-30 21:40:23 i

Idag har jag vidgat mina vyer.
Jag har utforskat rotfrukts- o grönsaksdisken.
Palsternacka. Kålrot. Sparris.
Chockerande, jag vet.
 
Mitt gigantiska steg mot vuxenvärlden resulterade i
ugnstekta rotfrukter med fetaostfyllda pannbiffar.
Det där med sparris är jag dock inte helt hundra på än.
Hur f*n ska dom smaka egentligen?
O konsistensen..nja.
Men eftersom det är jag som har lagat ihop det
så smakade det självklart gudomligt.

 
Jamie Oliwer- släng dig i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela