emmamariabjarned

..the Adventure..

Hysterisk fredag.

Publicerad 2011-07-30 10:57:39 i Allmänt,

Igår blev lite utav impulsernas afton.

Bio med systrarna Hedwall- "Bridesmaids"!
Kan verkligen rekommendera den.
Våran första tanke var att vi ville se den igen.
Skratten är många dock lite tjejigare än "Baksmällan"
men lika äcklig på sina ställen.
O eftersom den är en tjejfilm innehåller den även lite mer kärleksdravvel.
Men helt klart top notch- väntar redan på att den ska släppas på dvd.




Eftersom kvällen fortfarande var ung o bästa vädret strålade efter bion
fick jag ett sånt otroligt sug efter en löprunda.
O då detta inträffar typ två gånger per år var jag tvungen att ta tillfället i akt.
Så en timmes motion blev varav ett varv i Nobelspåret.
Jag har ett mål. Två kilometer på elva minuter.
Ingen omöjlighet kan tyckas men JO.
Tyckte att jag sprang mitt fortaste o var svinnöjd med mig själv.
Tills jag tittade på klockan- fjorton j*vla minuter.
Mina taxben kommer att få kuta ihjäl sig.

Men men.
Skam den som ger sig.
Fyra veckor kvar tills skolan börjar.
Spring Emma, spring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela