emmamariabjarned

..the Adventure..

Lackar ur.

Publicerad 2010-05-31 18:47:46 i Allmänt,

Jag blir så trött på mig själv.

Imorgon har vi vårat slutseminarium.
Uppgiften till denna gång var att opponera på en annan grupps arbete.
Detta har vi kunnat göra vilken dag som helst sen i onsdags.
Vi valde måndag, den sista dagen.
"Det går fort, vi behöver inte så lång tid på oss."

Nu är grejen den att BB (BlackBoard) ligger nere.
Vi får alltså inte tag i arbetet som vi ska opponera.
Toppen. Kul. Great.

Varför kan jag inte vara ett planerings-/kontrollfreak när det gäller plugget?
Allt annat planerar jag minsann flera, flera veckor innan men inte detta.
O det gör mig så arg. Eller snarare förbannad.

F*n Emma, ta tag i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela