emmamariabjarned

..the Adventure..

Nytt kapitel.

Publicerad 2014-06-09 09:24:28 i Allmänt,

Hej hallå.
 
Efter ett brutalt uppehåll är det nu återigen dags att ta tag i uppdateringarna här på sidan.
Mycket har hänt sen sist.
Jag har blivit med timanställning, nekat ett succéjobb, slutfört C-uppsatsen o framförallt tagit examen.
Stora saker som jag kommer att ta upp i omgångar framöver.
 
Just i detta nu sitter jag hos mor o far på altan (verandan) o inväntar solen.
Ledig måndag, o ledig vecka med undantag för imorgon.
Känns oerhört skönt, o behövligt, då den senaste tiden har gått i 110 från morgon till kväll.
Uppsatsskrivande o festligheter har avlöst varandra.
Där emellan har även träningspass o jobbuppdrag klämts in samtidigt som det har planerats inför examen.
Så jag tänker inte ha dåligt samvete för denna lathet.
Nej nej, detta är jag värd.
 
Vad väntar då den kommande tiden?
Diverse jobbuppdrag, midsommar i Grebbestad, fyra veckors friserande i Kga o Russianpass 2ggr/v.
Utöver detta kan jag tänka mig att det blir en hel del fotboll, träning o kvällar på uteserveringar.
Känns helt okej även om det under vissa perioder kommer bli stressigt
medan det under andra kommer bli tajt rent ekonomiskt.
Men som alla vet, det är framtidEmma's problem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela