emmamariabjarned

..the Adventure..

Törstig!

Publicerad 2010-03-31 12:41:11 i Allmänt,

Sista dagen på mars. Helt otroligt, vart tog månaden vägen?
Hittills har det vart en tipptopp dag.
Skola 8:15- 10. O för att påsk väntade runt hörnet fick vi sluta hela 15 min tidigare. Tackar!
For vidare till Marieberg. Inhandlade en liten present o mjukstartade på Glasbanken med 4 flaskor vin.
Övervägde lite snabbt med mig själv o kom fram till att gymmet fick klara sig utan mig idag.
Styrde vidare mot mitt älskade Charleswood o parkerade utanför Willy's.
Systembolag no 2 skulle besökas. Öl o cider i mängder. Knappt så att jag orkade bära korgen.
Övervägde ytterliggare en gång med mig själv ang min blekhet men orkade inte grillas.
Får helt enkelt vara vitast på Statt i morgon. Nån måste ju vara det oxå..
Så är ni ljuskänsliga bör ni kasnke komma ihåg solglajjerna.



Nu sitter jag hemma i soffan, mätt o belåten efter en stor portion med spagetti o köttfärssås.
Funderar på vad jag ska börja med. Engelska uppgiften, en tur på löpbandet eller en tuppis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela