emmamariabjarned

..the Adventure..

Nu börjar livet!

Publicerad 2008-12-30 12:42:23 i Allmänt,

ÄÄÄÄÄNTLIIIIGEEEEEEN!!!! Långledigt ända fram t den 7 januari 2009! Ja ä nå världens lyckligaste människa just nu! Plus att solen precis tittade in i mitt vardagsrum, kan dä bli så mkt bätt re?! JAAAAAPP, dä kan dä! För ikväll blire en bastukväll mä dom bästa! Iiiih! O vet ni va bastukvällar innebär? Jajemän, alkohol! O som ja har längtat efter dä, har vart kritvit ända sen..hmm, 20 december..? O dä ä juh otroliga tio hela dar, haha! Men dä kan verkligen behövas nu så ja kan få lägga alla mina problem åt sidan för en stund..
Har förövrigt haft världens bästa dag hittills. Gick t jobbet för att klippa en(!) kund, sprang sen t Ica o handlade dä sista inför nyårsmaten..ja o alla Örebro's pensionärer på Ica City, haha! Herregud säger ja bara, vill inte bli gammal o saggig! Nu sitter ja hemma i soffan, äter godis o poppar en salig blanding av musik! Har dessutom tagit tag i mina elementproblem o skickat iväg ett mejl t hyresvärden, hoppas hon svarar snart! Ä kallt som satan i vissa rum..inte konstigt att ja har fått vääääärldeeeeens största förkylning! Får väl skylla mig själv antar ja..men dä finns inget som inte lika alkohol kan bota! ;)
Borde egentligen packa iordning väskan för kvällens bravader men vet juh va ja ska ha mä så tar dä i sista stund sen. Plus att ja måste vända upp o ner på hela stället eftersom att ja lagt lite viktiga papper på nå superbra ställe så att ja inte hittar dom, blir tokig på mig själv! Måste ha lapparna för att kunna banka in mina cash..o varför gör man allt i sista sekund? Skulle kunnat börja för en vecka sen så hade ja juh kunnat beställt nya innan månaden tagit slut..gaaaah! Men ja ä glad ändå för ja ska gå t glasbanken idag o handla massa godisdricka, tralalalaaa!

Va ska hon då göra under min lediga tid, förutom att dricka 'saft'? Jo, hon ska hinna mä följande:
* Nyårsfirande mä sina underbara vänner, längtar sjukt mkt!
* Fira sin pappa's femtioförsta födelsedag
* Besöka Ikea mä mamsen, o ska då få inviga Karlstad's varuhus! :)
* En roadtrip t Borås- bättre sent än aldrig!
* En o annan långpromenad i bästa vintervädret?
* Komma igång mä träningen- nytt år, nya tag! Japp.

Men dä värsta ä väl att dä kmr gå så satans fort..äh, må så vara! Bara ja mår bra!
Nu orkar inte ja skriva nå mer, måste få 'dansa' av mig lite energi! Wiiiiiie!

Pusspuss på er alla ♥



ps. va vore världen utan internet? tänk så mkt man kan få reda på.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-30 22:28:12

när ska ni till karlstad??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela