emmamariabjarned

..the Adventure..

Glädje i G1.

Publicerad 2014-03-11 20:52:04 i Träning,

Baam, vilken träningsdag det har vart.
Följde upp förmiddagens intervallpass med ett brutalt CrossFit-pass.
Var inte långt ifrån maxpuls vill jag lova.
Nådde imponerande 200 slag/min på slutet av passet.
Medel tror jag hamnade nånstans kring 155.
Brände 611 kcal under dessa 75 minuter.
Lägg därtill de 275kcal som förbrändes under intervallerna.
Men oroa er inte.
Jag har ätit massvis, vill ju inte gärna hamna på minus..
Hursom.
Träningsupplägget var som följande:
 
Uppvärmning
3 (4?)varv med
10 single unders
10 burpees
4 vänder björngång
 
3 varv med
8-10 ringrodd
Hand stands
 
Dagens WOD
Lag om två skulle genomföra..
50 situps med medicinboll
100 single unders
50 kb-svingar
50 box jump
 
4 varv!
 
Svett, svettigare, svettigast, EMMA!
Längtar redan efter fredagens pass.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela