emmamariabjarned

..the Adventure..

Framtiden.

Publicerad 2014-03-18 20:00:34 i Allmänt,

Jag tar ju som bekant examen till sommaren.
Närmare bestämt den 5 juni.
Efter det är jag brutalt arbetslös.
O brutalt skuldsatt.
Har därför ägnat kvällen åt att leta utbildning till hösten.
Kurser, program, distans, allt.
Kravet är att det ska kunna kopplas till idrott o hälsa.
Ett stycke ansökan är iaf inskickad.
Elva kurser/program är sökta.
Allt från fysioterapeut till pedagogik och psykologi.
Jag är verkligen öppen för förslag.
Kan till o med överväga en flytt.
Har sökt program i Uppsala, Huddinge, Göteborg o Västerås.
Ska komplettera med ett gäng jobbansökningar också.
Hoppas att jag får napp nånstans.
Börjar bli lätt stressad över min kommande situation.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela