emmamariabjarned

..the Adventure..

Effektivitet med stort E.

Publicerad 2014-03-14 19:35:12 i Allmänt, Träning,

Kan ha haft en av de mest produktiva dagarna på länge. 
CrossFit 09:15-11
Förberedelser inför C-uppsats
Handledning 13:15-15
Svartjobb
Vid 17 satte jag mig i soffan o har inte rört mig sen dess.
Totalt förstörd i kropp o knopp.
Hade planerat ett kvällsbesök på ÖKK.
Jag planerade om.

Dagens CrossFit bestod av följande upplägg:

Uppvärmning
30 single unders
2 Wall climbers 
10 squat 
3 varv

Huvudpasset bestod av två stycken AMRAP (as many rounds as possible).

4 min av 60 single unders o 6 KB snatch

Vila 2min.

4 min av 6 triceps push ups o 6 Box jumps

Vila 3min.

Avslutade med burpees-döden.
Första minuten görs en burpee.
Andra minuten görs två. 
Tredje minuten görs tre.
Osv.
Alltså. 
Burpees-antalet ökar medan vilotiden minskar.
Vi orkade i tolv minuter.
Dvs 78 j*vla burpees.

Nästan så att jag börjar gilla burpees. 
Men bara nästan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela