emmamariabjarned

..the Adventure..

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Publicerad 2014-02-26 08:12:00 i Allmänt,

For ju som sagt ut till de värmländska skogarna förra onsdagen.
Tanken var att ladda batterierna.
Umgås med familjen, skogslöpning o plugga ifatt stod på agendan.
Blev inte riktigt så.
Hann knappt landa i Granberga innan förkylningen var ett faktum.
Det kändes bättre nu i veckan.
Körde ett lugnt ryggpass i måndags.
Inga problem.
Värre var det igår.
Efter en promenad till Uni o en rejäl WOD sa kroppen ifrån.
Feberkänningarna tog över min kropp.
Frös o svettades om vartannat.
Ont i diverse leder.
Sov i stort sett hela gårdagen.
Vaknade idag o känner mig något bättre.
Feberattacken verkar vara över.
Alltid nåt. 
Håller tummarna för att det fortsätter åt samma håll.
Fick hoppa mitt lunchpass idag men hoppas vara på tårna till helgen.
Ett stycke lördagspass samt ett födelsedagsgalej står på schemat.
Önskar verkligen att jag kan genomföra båda.
Så nu väntar mängder av te o C-vitaminer.
Möms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela