emmamariabjarned

..the Adventure..

Le petit sällskap.

Publicerad 2012-07-21 09:29:27 i Allmänt,

Nästa fredag (eller på fredag snarare) spelar tydligen Lilla Sällskapet på Borggårn.
Jag var inte sen att tacka nej.
Har egentligen ingen aning om vem/vilka Lilla Sällskapet är.
Kan inte en låt. Har aldrig hört en låt?
Men tackar aldrig nej till tillfällen då det ges tillfällen att ta till flaskan i goda vänners lag.
Ta bara förra lördagen som exempel.
Norlie & KKV gästade ovannämnda ställe.
Jag hör en låt- två ggr.
Vet inte riktigt om jag kunde den eller ej.
Men är ytterst tveksam till om det var värt tvåhundra riksdaler i inträde.
Så den här gången tänker jag göra min läxa.
Lilla Sällskapet ska gå på repeat.
Natt som dag.
Jag ska helt enkelt gilla dom på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela