emmamariabjarned

..the Adventure..

Full fart framåt.

Publicerad 2014-09-03 22:31:26 i Allmänt,

Redan onsdag kväll.
Sinnes vad fort veckorna rinner på.
Å andra sidan har jag fullt upp om dagarna så det är inte så konstigt.
I måndags gjorde jag mina första timmar på Actic; 9-14:30.
Hann med både seniorpass, Ice Bucket Challange samt att bli anmäld till utbildning. 


Avrundade dagen med ytterligare jobb 17-21.
Men denna gång som personlig assistent.
Tisdagen spenderades i Karlskoga, jobbandes såklart.
Klipper hår o kallpratar mellan 9-18.
Inga konstigheter.
Idag började dagen återigen på Actic.
Det har möblerats om på gymmet, o jag har haft min första introduktion/uppföljningsmöte med kund.
Gick som en dans på rosor, o både jag o kunden verkade nöjda! 
Blev dessutom tillfrågad att ansvara för ett projekt som kommer gå av stapeln senare i höst.
Självklart tackade jag ja till erbjudandet.
Mer info om detta kommer vid senare tillfälle.
Avrundade även denna dag med lite assistent-arbete.
Sitter nu utslagen i soffan med Harry Potter som underhållning.
Imorgon är en "ledig" dag, har bara 4h assistent-jobb på kvällen.
Fredag ska det återigen jobbas på Actic (7-12), lixom på lördag (9-17:30). 
Söndag däremot ska jag styra kosan mot Kista o Tabata-utbildning. 
Om jag kommer sova gott på söndag?
Aah brutalt mycket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela