emmamariabjarned

..the Adventure..

Livstecken.

Publicerad 2014-10-11 22:41:49 i Allmänt,

Om jag lever? Ja.
Om jag har häcken full? Definitivt.
Spenderar inte många timmar hemma längre.
En adressändring känns nästan på sin plats.
c/o Actic Kompassen.
Är jag inte där så är jag antingen i Kga o klipper folk, i Ånnaboda o luftar folk eller PA'ar här i stan.
Mellan alla dessa jobb hinner jag dessutom med en o annan utgång.
Det jag inte hinner med är att umgås med familj o större delen av vänskapskretsen.
Megamycket trist.
Målet är att kunna strukturera upp mina timmar så att jag kan få två lediga dagar i veckan.
I dagsläget har jag max en ledig dag- söndagen.
O det funkar inte.
Jag kommer förvandlas till en grönsak om jag fortsätter så.
Har redan fått känningar.
Men har svårt att tacka nej.
Dels för att det är fruktansvärt roliga jobb o dels för att jag behöver kronorna.
Ta bara förra tisdagen som exempel.
Var på Kompassen 06:00- 12:15, direkt vidare till Ånnaboda för jobb med OE mellan 12:30-16:15. Avrundade tisdagen med PA 17-21.
Det fattar ju vem som helst att det inte fungerar i längden.
O nu när jag är i början av min PT-karriär (?) vill jag gärna visa mig från min bästa sida, vara tillgänglig samt signa nya klienter till mitt "stall".
Det tär på krafterna.
Men from måndag börjar mitt nya liv.
Igen,
Ordning o reda är det som gäller.
Både när det kommer till kost, träning o livet i övrigt.
Måste få rutiner.
Så det så.
Men oavsett så trivs jag nå så fruktansvärt bra med alla mina jobb.
De är otroligt givande, o varierande, för att inte tala om kollegorna- ni är töpp nötch!
Nu väntar en otroligt efterlängtad sömn.
Imorgon säger schemat tvätt, träning, PA-jobb samt träningsplanering för nästkommande veckas kunder.
Ser faktiskt fram emot morgondagen.
Håller dessutom tummarna för att jag vaknar till solsken.
Vore verkligen pricken över i:et.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela