emmamariabjarned

..the Adventure..

Kärlek från morgon till kväll.

Publicerad 2014-03-31 21:17:42 i Allmänt, Festligt värre,

Jag kan ha haft NordEuropas bästaste helg.
Fredagen avrundades med tjejmös, hemgjord pizza o osttallrik.
Lördagen startades med ett Push&Lift-pass innan bussen tog mig mot de värmländska skogarna.
Landade några timmar hos mor o far innan jag tog bilen till Karlstad.
Thess tog lärarexamen i januari o detta skulle äntligen firas.
Det bjöds på paj, cheesecake o mängder med skratt.
Som jag har saknat dessa brudar.
När gänget drog till krogen styrde jag hemåt igen.
..som den pensionär jag är.
Söndagen bestod av enorma mängder familjetid.
Hela familjen Bjarned/Erngren var samlad.
Inte ofta det händer men fy bövelen vad mysigt det är.
Att vi dessutom grillade gjorde ju inte helgen sämre.
Pricken över i:et var ju självklart det klockrena vädret.
En kan ju inte vara annat än lycklig när solen skiner.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela