emmamariabjarned

..the Adventure..

Milstolpe i livet.

Publicerad 2014-08-29 13:07:27 i Träning,

Bokstavligt talat.

I våras lovade jag mig själv att jag skulle springa 10k innan sommaren var slut.
Insåg igår att sommaren snart ÄR slut o ingen mil är avverkad.
Så igår kväll bestämde jag mig.
"Imorgon startar jag dagen med att löpa en mil!"
O så blev det oxå.
Klockan ringde 05:15.
Klädde på mig, tryckte i mig lite jordnötssmör o gjorde mig redo för mitt livs längsta löprunda.
Men jag klarade det. 
Utan några större problem.
Visst. Jag sprang långt ifrån snabbt men jag klarade det.
O det var det viktigaste idag.
Tiden blir en senare utmaning.
Nu vet jag att jag klarar av att springa milen, både fysiskt o mentalt.
O det, mina vänner, är underbar känsla!



Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-08-29 18:00:29

Fan vad grym du är!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela