emmamariabjarned

..the Adventure..

Kunskap är livsviktigt.

Publicerad 2014-04-03 07:31:07 i

Asså.
Gårdagen tog priset i längst dag.
Lämnade hemmet vid 08:30.
Var åter 22:45.
Totalt hjärndöd.
Gårdagskvällen spenderades i Idrottens Hus.
HLR o Akut omhändertagande stod på schemat.
Otroligt lärorikt.
Gick denna kurs för ca två år sen.
Trodde jag hade koll på läget men njae.
Sjukt hur snabbt jag glömmer.

 
Idag hoppas jag blir en något kortare dag.
Ska befinna mig på Uni klockan 08:00 för maxtester.
Men har jag tur slutar dagen redan vid 16-tiden.
Skulle behöva styra upp mitt hem lite.
O sova!
Startar dagen med en smoothie (som mer kan liknas vid gröt).
Innehåller:
1 avokado
2 små kiwi's
1,5 dl mango
1/4 dels galiamelon
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela