emmamariabjarned

..the Adventure..

Ekorrhjulet.

Publicerad 2014-04-02 07:34:20 i Allmänt,

Idag är jag allt annat än pigg.
Klockan ringde för en timme sen.
Jag ligger fortf kvar i sängen..
Drömmen är att kunna ligga här hela dagen men nej.
Måste till Uni o genomföra ett benpasset på fm.
Vid 12:10 är det dags för lunchpass 
o i em ska vi göra de sista före-testerna.
Ikväll ska jag dessutom på utbildning.
Uppdatera mina kunskaper kring HLR.

Skulle verkligen behöva en ledig dag.
Bara såsa runt här hemma.
Plocka, dammsuga, diska, laga mat.
Känner att mitt hem förfaller under dessa stressade tider.
Skolan, hem, sova, byta innehåll i väskan, skolan, repeat.

Zzz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela