emmamariabjarned

..the Adventure..

Fingers crossed.

Publicerad 2013-07-29 19:23:19 i Allmänt,

När jag kom till Örebro i torsdags hade jag en 'att göra'-lista redo.
* Rensa garderoberna
* Städa kök+ toalett
* Slänga/sortera papper
* Skriva CV+ personligt brev
* Plugga
* Träna

Fram till idag har jag gjort noll av ovanstående.
Men så hände nåt.
Jag fick tummen ur.
Nu är köket äckligt rent, pappersinsamlingen rätt mkt fetare o två jobb är sökta.
Boom baby.

Så nu håller jag alla j*vla tummar o tår som jag äger.
Ett av de sökta jobben skulle sitta kalasbra.
Eller som ett finger i arslet, som Tony skulle ha uttryckt det.
Båda var extrajobb, förlagda på vardagskvällar o helger.
Som pricken över i:et var båda inom min kommande bransch.
Boom baby.
Igen.

Så Gud.
Vad sägs om att ge fröken Bjarned lite nedförsbacke för en gångs skull?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela