emmamariabjarned

..the Adventure..

Bara så att ni vet.

Publicerad 2013-01-29 08:44:18 i

Det är lite oklart vad jag egentligen känner för tisdagar.
Har alltid tyckt att det har varit veckans värsta dag.
Tisdagar känns alltid längst ifrån helg.
På onsdagar vet ju alla att det vänder.
Nerförsbacke.
Men idag, döden.
Att dessutom ha en tre-timmars föreläsning.
Nackskott.
Tanken att hoppa den har faktiskt slagit mig.
Både en, två o fem gånger.
Anser att jag har så mycket annat att göra istället.
Viktigare saker.
Typ städa bort julen.
Egenstudier.
O förbereda inför kvällens 'Halv åtta hos'.
Tänkte slå på stort o faktiskt bjuda på efterrätt.
Sinnes, jag vet.
Men känner att jag kanske måste kompensera upp min huvudrätt.
Cesarsallad mättar antagligen inte de övriga fullt lika mycket som det mättar mig.
Efterrätt mättar alltid.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela