emmamariabjarned

..the Adventure..

Framtida inköp?

Publicerad 2013-02-27 18:39:27 i

Okej.
Tre pass på en dag är liiiiite väl mycket.
Trodde dock inte att 'Flex' skulle vara så jobbigt.
Mycket ben. Mycket rumpa.
Perfekt.
Tränade ben o rumpa igår.
Idag RPM.
Ingen bra kombo med 'Flex'.
Men nu har jag testat det.
Vilken upplevelse.
Trodde att jag, som gammal gymnast, skulle kunna glida igenom passet.
Det kunde jag ju fetglömma.
Skrämmande stelt i vissa leder/muskler.
 
Åter till RPM'en.
Efter att ha kört tre spinningspass känner jag, o framför allt mina sittben,
att det är kanske värt att införskaffa sig ett par spinningbyxor.
Har sett att HM har i sitt sortiment.
Vet dock inte hur dom är i jämförelse med andra märken.
Men.
Perfekt prislapp för en student.
O ska det fortsätta cyklas känns det som en bra investering.
Ska, helt klart, sova på saken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela