emmamariabjarned

..the Adventure..

Jullov.

Publicerad 2013-12-19 23:08:35 i

22 sidor.
Nästan 5000 ord. 

Inkl. framsida o referenser-
25 sidor o 5210 ord.

Jag grinar nästan av lycka.
Inte för att det är ett bra arbete
utan för att jag har nåt att skicka in.

Första natten sen söndags jag sover i min egna säng.
Plus att det är första natten på säkert en vecka som jag får sova en hel natt.
Skippade sömnen totalt natten mellan ons-tors.
Natten där innan hanns det med fyra timmars sömn.

Behöver inte säga hur mycket jag kommer njuta av den här natten va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela