emmamariabjarned

..the Adventure..

Förlåt.

Publicerad 2013-04-24 07:53:35 i

Jag har fullt upp.
Med att göra ingenting.
Eller åtminstone känns det så.
 
Helgen o de två senaste kvällarna har iaf ägnats åt en massagekurs.
Det praktiska provet är avklarat.
Nu saknas bara 20 helkroppsmassager o en hemtenta innan jag kan titulera mig diplomerad massös.
 
Annars läggs det ner en del timmar på träning.
Pump, CrossOver, löpning o gym.
Ikväll ska det även testas BodyBalance.
Sist jag genomförde ett BB-pass hade jag ryggont en vecka efter.
Hoppas på bättre resultat idag.
 
Ytterst lite tid går till pluggeriet.
Det absolut viktigaste.
Tenta om 1,5 vecka o jag har fortf inte rört boken.
Heja mig.
Ska möta upp Amanda på skolan idag.
Hoppas att vi får nån rätsida på det hela.
 
Idag ska det även mätas, vägas o konditioneras.
Sista delen i studien (kostreg'en) ska avklaras.
Ska bli spännande o se fettprocenten.
Jag vet ju iaf vart det befinner sig.
Fettet alltså.
 
All tid som finns kvar när ovanstående är avklarat går till planering inför den kommande helgen.
Örebro's alldeles egna Valborgsfirande går av stapeln- 48h's.
Två dygn av skratt, alkohol, musik, vänner o kärlek.
Ett modifierat Sälengäng kommer in o gör min o Thess tillvaro något rörigare men f*n så mkt mer underbar.
Nu håller vi bara tummarna för att Vädergudarna är på vår sida oxå.
Ser hyffsat lovande ut på dagen's rapport iaf.
 
Ah.
Det är väl typ så.
Tjarå!
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin Tjernström

Publicerad 2013-04-24 08:03:55

Äntligen lite läsning på din blogg =) Har saknat det! Ska bli myyys att ses till helgen! Saknar dig och Thess något fruktansvärt mycket! Puss på dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela