emmamariabjarned

..the Adventure..

Löften.

Publicerad 2012-12-30 12:39:54 i

Nyårsafton imorgon alltså.
Sjukt.
Vad hände med 2012?
Det kom, det hände, det passerade.
Kommer inte ens ihåg mina löften för det här året.
Eller jo, en.
Jag skulle skaffa min första tatuering.
Riktigt så kommer det nog inte bli.
Om det inte blir en riktig karatefylla imorgon vill säga.
Det diskuterades tatueringar igår vill jag minnas.
En pussmun på biceps kom på förslag.
Tror (o hoppas) att så inte blir fallet.

Alltså.
Jag behöver nya (o enklare?) löften för det kommande året.
O kanske även färre.
Blir kanske lättare för mig att hålla koll på löftena o faktiskt klara av att lyckas med dom.
Har dock inte den blekaste vad.
Vill gärna ha nåt utmanande.
Men samtidigt realistiskt.
Omöjligt med andra ord.

Hur som.
Lovar att försöka plita ner några löften under morgondagen.
Kreativiteten brukar ju flöda efter en, eller två, Breezer/Smirnoff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela