emmamariabjarned

..the Adventure..

Gör om, gör rätt.

Publicerad 2011-09-12 17:47:11 i Allmänt,

Jag har precis blivit människa igen efter att ha spenderat snart två dygn i fosterställning.
Inget som jag rekommenderar.
Jag rekommenderar inte heller att åka nattaxi hem till Karlskoga om du har kvar lägenhetsnycklarna i Örebro.
Eller att ha handen i vägen när någon stänger taxidörren.
Eller att ha bankkort o körkort i bakfickan om du tänkt sitta oerhört länge på ett cykelställ.
Eller att inte äta nåt på 36h.



Nu försöker jag äta ifatt dom här förlorade timmarna.
Går sådär.
Magsäcken har skrumpnat o blir mätt på en ärta.
Jag gör dessutom ett tappert försök att läsa ifatt en hel helg.

Jag är verkligen inte nöjd med mig själv just nu.

Kommentarer

Postat av: evebodin

Publicerad 2011-09-12 17:58:50

bra kämpat! ;D

Postat av: Christoffer

Publicerad 2011-09-12 20:06:48

Ingen orsak! Och just "höstskiva" var det första som slog mig när jag lyssnade på den. Mörkt ute med lite tända ljus inomhus osv är nog den bästa omgivningen för att lyssna på den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela