emmamariabjarned

..the Adventure..

Aldrig mer nyktert.

Publicerad 2011-11-27 00:35:19 i Allmänt,

Herregud.
Vilken hemsk dag.

Min kropp verkar ha blivit överkörd av en lastbil.
Varenda kroppsdel värker. O det gör ont i revbenen när jag andas.
Värst är nog högerhandens lillfinger som pulserar non-stop. Inte blir det bättre när jag non-stop stöter i fingret i allt o inget.

Misär är ordet.
Ja, jag vet att det finns dom som har det hundra vändor värre men för mig är det jämförbart.
Hamnar lätt på min topp5-lista över plågsamheter jag upplevt.

Önskar att jag kunde sova bort eländet. Men icke.
Fyllechaffis är min uppgift inatt.
O det tar oxå plats på ovannämnda lista.
Svintråkigt att bara sitta o rulla tummarna.
Ingen tv som kan hålla mig sällskap heller.
Nej nej.
Jag får vackert ligga i soffan o stirra i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela