emmamariabjarned

..the Adventure..

Temptations.

Publicerad 2010-03-30 11:11:03 i Allmänt,

Nyhetsmorgon, Smallville, Xena-krigarprinsessan.
Perfekt start på denna tisdag.
Som förövrigt var tänkt att ägnas åt enbart studier.
Har inte börjat alltför bra. Läst kanske sju sidor.
Men å andra sidan, vem bryr sig?
Jag börjar bli för jävlig på improvisation.

Lite vettiga saker har jag faktiskt ägnat mig åt idag.
Mejlade min fd revisor ang skattedeklarationen och en
studievägledare ang mitt val av studier till hösten.
Har även skrivit in schemat för kommande kurs
i min fullspäckade(?) kalender.
Rent spontant känner jag "Herrej*vlar".
Kanske inte så mkt att läsa men därimot så groteskt
mkt att skriva o redovisa. Min starka sida- naaaaaat.


Men som min gode vän Amos Bronson Alcott skulle ha sagt:

"Ju mindre rutin, desto mer liv!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela