emmamariabjarned

..the Adventure..

Återuppstod.

Publicerad 2010-12-30 21:49:55 i Allmänt,

Idag har jag dött en sisådär tre gånger.
Senaste gången var nu ikväll under IWpasset.
J*vlar vad svettigt.
Tror jag började snegla på klockan redan efter tio minuter.

Andra gången jag dog var när sköterskan tryckte in sprutorna i mina armar.
Aaaaoouuuch?!
"Jag sprutar in vaccin långsamt för då spänner det mindre."
För helvete, tryck in skiten så den här pinan är över nångång.
Men icke.

O första gången jag dog idag- herrej*vlar.
Jag trodde att jag kunde hantera stressiga situationer men icke.
Panik gånger tusen, plus lite till.
Jag sätter mig i bilen för att åka till vårdcentralen.
Men riktigt så långt kommer jag inte.
Bilen tokdör precis när jag backat ut på gatan.
Så där står jag o blockerar 70% av vägen o känner pulsen öka.
Ringer såklart pappa- din j*vla bil startar inte.
Nähe, var är du?
Utanför jobbet.
Står du olägligt?
Eeh JA!
Det hela slutar iaf med att pappa får guida mig via telefon.
Jag vet nu vart batteriet sitter, hur man lösgör minuspolen o vad som menas med startmotorn.

O som om inte denna pärs är tillräckligt kommer det, under tiden jag pratar med farsgubben i telefon, en surkärring i bil som promt måste förbi mig. Hon tutar, blänger ilsket o klämmer sig förbi halvvägs upp i snövallen.
Hade jag haft en ledig hand hade hon gått fingret- garanterat!
Nej, jag står inte här för att jag tycker att det är kul.
O nej, jag står inte här för att j*vlas med andra trafikanter.


Tur att jag är lik en katt o har nio liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Personlig tränare på Actic. Utbildad massör. Frisör. Extrakränger som personlig assistent. Livsnjutare. Fortfarande sökande efter DET. Världsbäst på att vara oproduktiv. Stort fan av mat, snask o festligheter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela